Måste öva...

Är jag inte väldigt bra på detta med att blogga ändå? Inte speciellt va? Jaja, get over it :P Jag har iallafall varit i fjällen fem dagar, för dom som inte visste... Kallt? Neejdå, jag har inte ens köldskador på min läpp... -.-" Men men, trots detta så mår jag just nu mycket bättre än vad jag har gjort på länge (: tack för de <3
(känner du dej träffad Sötnos? De borde du (a))
Nu är de tyvärr inte mycke lov kvar, det var, som vanligt, alldeles för kort... >.<  Men om ett antal veckor är det ju lov igen, så man kanske inte ska klaga...

















-    "the only star that need to shine bright, to show me the way with your golden light"    -  <3

Kommentarer
Denna kommentar skrevs av: Anonym

:)<3

2009-02-14 @ 15:55:38

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0