Go'morron era sjusovare!

Nu är jag vaken, och jag vill be om ursäkt för gårdagens korta inlägg :P men när man har repat med bandet i någon timme och sedan räknat och skrivit fysiklabb halva natten så blir man vääldigt trött i huvudet! Och jag vet inte ens om jag gjorde rätt >.< Men får ju hoppas de...
Nu sitter jag iaf här och äter frukost, fil och flingor och ett glas apelsinjuice, mums ^^ härligt att det äntligen är fredag, veckorna är så långa och helgerna alldeles för korta -.-" kan inte vardagarna och helgerna byta plats? Skola två dagar och vila i fem låter mycket bättre :D
Jaja, nu ska jag äta upp min frukost så jag kan borsta tänderna och komma iväg till skolan... Ha de göttigt!

07:26, over and out...

Kommentarer

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0