Hej igen!

Hej igen, alla ni (typ två) som ens vet att min blogg finns :P
Har iaf varit o repat, eller iaf försökt, i Arken idag. Gick sådär, vi hade lite idéer att dela med oss av, men de blev lite kaotiskt framåt slutet... Hoppas de blir bättre snart...
Åååh va jag saknar min älskling!! *pekar på bilden under*


Hon har varit borta i... snart 24 timmar :O :O :O
Men imon kommer hon hem :D fast, jag vet inte om jag hinner träffa henne förens på torsdag.. :(
Iaf, jag älskar dig över allt annat tsm <3<3<3<3<3
Hoppas du har de bra i Ramsvik :*

Nu ska jag sova, gonatt!


23:27, over and out...

Kommentarer
Denna kommentar skrevs av: LizzzZzzzza

fin blogg^^ Hhehe (;



btw,



JA E COOOOOL :DDD

2009-09-08 @ 23:42:05
Denna kommentar skrevs av: Dinsnutt:D

I love you more<33333

miss you to <33

2009-09-09 @ 19:59:37

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0