Smart... >.<

Jaha, idag så lyckades jag tappa min plånbok, hur smidigt är det på en skala? Utan över det så har de varit en helt vanlig tråk-plugg dag... Förutom det faktum att jag var med min Massös i en och en halv timme (a)<3
Nu sitter jag här hemma och grubblar över om jag kommer få tillbaka min plånbok eller inte, och hur mycket som kommer saknas om jag får de... Jaja, det får visa sej i framtiden.
Och jag vet att jag inte uppdaterar så mycket som man kanske borde, men ni är så få som kollar så jag tror inte det gör så mycket,

Iallafall, ha det bäst tills nästa gång, byebye!

Kommentarer
Denna kommentar skrevs av: Massösen^^

Jag vet hur de ser ut i framtiden (h)

Du får tillbaka den!

haha<3

2009-02-21 @ 18:53:30

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0