Snart, mindre än 24h...

Okay, idag har de varit en dag, precis som alla andra dagar. Skillnaden idag vart att jag vaknade och insåg att jag inte visste om jag var vaken eller inte, jag lever i en dröm tillvaro. Jag vaknar pigg och taggad, jag orkar med allt som dagen kastar mot mej. Jag sover hela natten (Med vissa undantag, imon t.ex. (a)) och allt känns bara, perfekt helt enkelt, finns INGET att förbättra...
Fast, det var nog inte helt sant, det finns alltid saker som skulle kunna förändras till de bättre, men de känns onödigt. Visst, jag skulle vilja ha dendär saken och dendär saken och blablabla... Men sålänge jag får kalla dej min, så kan jag faktiskt klara mej lika bra utan allt dedär onödiga, alla extra grejer, den så kallade "guld kanten" på livet... För du är min guld kant, du är allt jag behöver, allt annat extra krimskrams skulle bara ta ifrån mej tid som jag skulle kunna spendera med dej.



- Snart är det lördag, snart är klockan så mycket att du har hunnit hit... Vad mer kan jag säga? Jag väntar på dej <3

Kommentarer

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0