Saknar och längtar...

Helt vanlig, tråkig onsdag idag, fast jag slapp träning, eftersom min plånbok var "mystiskt försvunnen" förra veckan när de var dax att boka så blev de inte av...
Varför är det fortfarande onsdag? Tiden går alldeles för långsamt tycker jag, kan de inte helt magiskt bli fredag imorgon?
För er som inte vet (vilket är typ alla förutom min Sötnos<3) så är orsaken till att jag längtar till fredag just min Sötnos<3 hon kommer hit och myser med mej, i måånga timmar (a) :*

På tal om ingenting som alls har med detta att göra, på lördag spelar vi (As Daylight Dies) i Medborgarhuset i Alafors, kom dit! (a)
Jag hotar er inte, jag säger bara att jag kommer göra er illa om ni inte kommer...

De var allt viktigt jag kunde komma på att säga just nu, så ha det bäst tills nästa gång (:



-   I'm never as strong,
          as when I hold you in my arms   -   <3

Kommentarer
Denna kommentar skrevs av: "DinSötnos"

Mwihi, helgen var underbar! Men alldeles för kort, tyvärr...

Saknar<3

2009-03-02 @ 07:06:16

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0