Jaja...

Okay, jag vet att jag inte är så bra på dehär med att uppdater, eller att blogga heller för den delen... Men jag försöker :P Någongång kanske jag lär mej, eller så ger jag upp ^^ det kan bara tiden utvisa :P
Nu är det iallafall såhär att jag har varit och tränat och är nu helt slut, och imorgon ska vi göra en redovisning i skolan, och den är långt ifrån klar... >.<
Jaja, de får gå som de går :P
Snart är de helg igen :D det känns som en evighet, men enligt kalendern är det bara två dygn kvar... Ska försöka klara mej så länge utan dej, hoppas de går, de har ju funkat innan...
Men tiderna förändras, de känns som de blir svårare och svårare... Men de kommer gå, så länge jag vet att jag får träffa dej i slutänden så klara jag allt <3

Kommentarer
Denna kommentar skrevs av: Nattiis

Aaww Älskliing :)<33

Saknar dig med! Men vi ses ju en liten sväng idag:)

<33

2009-03-05 @ 17:36:24
Denna kommentar skrevs av: Nattis

Idiot!! Ingenting e ditt fel!

Och jag mena inte idiot. men du fattar. Säg inte att något är ditt fel, jag blir ledsen då :(

Du fattar inte hur bra du har gjort mitt liv, det var iaf det jag försökte uttrycka. Inte att du sabbar mina betyg.

<3

2009-03-06 @ 15:23:25

Har du något åsikt om mitt inlägg? Skriv de här då:

Först, ditt namn:
Tänker du kommentera igen?

Sedan, din mailadress: (publiceras ej)

Efter de, skriver du din URL/Bloggadress:

Och nu kan du äntligen få kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS 2.0